Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (24)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Білоусова Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Сапожников І. В. 
Край Овідія: археологія та історія Овідіопольського району : Моногр. / І. В. Сапожников, В. В. Левчук, С. С. Аргатюк, Л. Г. Білоусова, Г. В. Сапожникова, Д. С. Шелест; Ін-т археол. НАН України, Держ. арх. Одес. обл. - О. : Астропринт, 2005. - 623 c. - (Берег Овідія. Сер. наук. та худож. кн.; Т. 6). - Бібліогр.: с. 547-601. - укp.

Розглянуто питання з археології та історії Овідіопольского краю Одеської області. Описано пам'ятки кам'яної доби, енеоліту і епохи бронзи, стародавніх греків, скіфів, римлян, періоду Середньовіччя, Золотої Орди, правління Литви, Кримського ханства і Туреччини другої половини XIII - початку ХІХ ст. Проаналізовано розвиток краю в ХІХ - на початку ХХ ст., адміністративно-територіальний устрій у 1917 - 1990 рр., напрямки і пріоритети економічного і соціального розвитку регіону з 1991 р.

Рассмотрены вопросы археологии и истории Овидиопольского района Одесской области. Представлены описания памяток каменной эпохи, энеолита и эпохи бронзы, древних греков, скифов, римлян, периода Средневековья, Золотой Орды, правления Литвы, Крымского ханства и Турции второй половины XIII - начала ХІХ ст. Проанализированы развитие края в ХІХ - начале ХХ ст., административно-территориальный строй в 1917 - 1990 гг., направления и приоритеты экономического и социального развития региона с 1991 г.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР-4ОДЕ) + Т.я43(4УКР-4ОДЕ) + Т4(45УКР-4ОДЕ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС42324 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кадетова Л.  
Особливості вивчення термінології та іншомовної лексики в курсі української мови на історичному факультеті / Л. Кадетова, Л. Білоусова // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Філол. науки. - 2004. - № 1. - С. 71-76. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-913.33

Шифр НБУВ: Ж69231/філол. Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Одинець Ю. В. 
Терапія тяжких ускладнених форм тромбоцитопенічної пурпури у дітей / Ю. В. Одинець, С. О. Губар, В. А. Яворович, Л. С. Білоусова // Педіатрія, акушерство та гінекологія. - 2004. - № 3. - С. 46. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.411.023.1-52

Шифр НБУВ: Ж22335 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Білоусова Л. Г. 
Династія грецьких купців Петрококіно в економічному і соціокультурному житті Російської імперії (ХІХ - початок ХХ ст.) : автореф. дис... канд. іст. наук / Л. Г. Білоусова; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О., 2007. - 20 c. - укp.

Вперше проведено комплексне дослідження історії формування династії грецьких купців Петрококіно, вихідців з о.Хіоса, які переселися на початку XIX ст. до Російської імперії. На прикладі декількох поколінь династії проаналізовано причини імміграції греків у Росію, визначено законодавчі засади та умови їх інтеграції в економіку та соціальну структуру в місцях проживання (м. Одеса, Таганрог, Керч, Маріуполь, Ростов-на-Дону, Санкт-Петербург). Показано внесок династії Петрококіно у міжнародну торгівлю, підприємництво, банківську та страхову справу, золотодобувну та сталеливарну промисловість, заснування торгових домів та акціонерних товариств. Висвітлено участь окремих представників династії в органах самоврядування, наукових та благодійних товариствах, літературно-художньому та спортивному житті Російської імперії. Встановлено родинні зв'язки між понад 400 особами династії "російських" Петрококіно.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(2РОС=9ГРЕ)52-8 + Т214(2РОС)-3 Петрококіно

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353087 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Араджионі М. А. 
Елліністичні студії : зб. спогадів та наук. пр. пам'яті Н. О. Терентьєвої / М. А. Араджионі, К. В. Балабанов, Н. І. Бацак, Л. Г. Білоусова, В. А. Бушаков; ред.: О. П. Реєнт; Ін-т історії України НАН України. - К., 2010. - 323 c. - укp. - рус.

Висвітлено життєвий шлях і професійну діяльність українського вченого-еллініста Н. О. Терентьєвої. Розглянуто роботу створеного нею Центру досліджень українсько-грецьких відносин Інституту історії України та його співпрацю з Центром неоелліністичних досліджень Національної фундації досліджень Греції. Наведено творчий доробок вченого, в якому понад 150 наукових праць, надрукованих у різних країнах - Греції, Україні, Польщі, Болгарії та ін. Наведено статті елліністів, фахівців у галузі етнічної історії України та міжнародних зв'язків. Висвітлено приклади участі греків України у Великій Вітчизняній війні. Розглянуто митне регулювання торговельної діяльності греків-купців в Україні у XVIII ст. Розкито питання суспільно-політичного життя й економічного розвитку Грецького королівства за правління регентів і короля Оттона. Розглянуто ключові проблеми сучасного стану дослідження скіфо-грецьких торговельних відносин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т1(4УКР)-8 Терентьєва Н. О. + Т3(4УКР=9ГРЕ) я434

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС50503 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Рижкова С. А. 
Творення, трансляція, інтерпретація та споживання культури : монографія / С. А. Рижкова, І. В. Кузнєцова, І. О. Шевченко; ред.: Л. В. Білоусова, В. М. Кручик; Нац. акад. кер. кадрів культури і мистец., Ін-т післядиплом. освіти. - К., 2010. - 475 c. - Бібліогр.: 612 назв. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади вивчення культури, витоки загального, особливого, унікального та несумірного в історичних просторах культури. Визначено синхронічність циклів становлення та занепаду культурних кодів (КК) регіональних історичних цілісностей. Встановлено, що під час становлення культурно-історичної цілісності тексти та символи попередньої епохи інтерпретуються відповідно до змінених реалій природи та соціуму, варіативність інтерпретації обумовила розмаїття особливого та унікального КК і спричинила розробку двох відмінних космо-етичних архетипів, регіони яких збігаються з регіонами впливу індоєвропейської, афроазіатської та алтайської мов. Обгрунтовано причини розробки сакральних і профанованих знакових систем, описано особливості тлумачення символів, алегорій, метонімій, сюжетів міфів філософсько-релігійних концепцій. Визначено діалектичну єдність аксіологічних і праксеологічних вимірів фахової культурної діяльності. Висвітлено функціональні механізми забезпечення процесуального порядку фахової концепції культурної системи на основі теоретико-методологічних підходів. Розглянуто питання філософії розвитку культурно-мистецької освіти України. Описано комунікативну модель системи підвищення кваліфікації працівників культури України в контексті процесів самоорганізації та динаміки культури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА744787 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Романенкова Ю. В. 
Школа Фонтенбло у контексті французького мистецтва ХVI ст. : монографія / Ю. В. Романенкова; ред.: Л. В. Білоусова; Нац. акад. кер. кадрів культури і мистец. - К., 2011. - 247 c. - Бібліогр.: 353 назв. - укp.

Розкрито феномен становлення та еволюції школи Фонтебло (ШФ) в загальному контексті французького мистецтва (ФМ) XVI ст. Увагу приділено стилю Фонтебло як ядру французького варіанту маньєризму. Висвітлено особливості формування ШФ "як універсальної майстерні" Європи XVI ст., роль для формування ФМ подальших періодів, місце в європейській художній культурі. Визначено інтернаціональний напрямок ШФ, його значення для формування італійського, фламандського компонентів поряд з локальним - французьким. Увагу приділено питанням історії заснування міської резиденції королів у замку Фонтебло, аналізу великого масиву маловідомих у вітчизняному мистецтвознавстві творів живопису, графіки митців XVI ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ103(4ФРА)43-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА744638 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Бацак Н. 
Грецьке підприємництво і торгівля у Північному Причорномор'ї ХVIII - XIX століття : зб. наук. ст. / Н. Бацак, Л. Білоусова, Н. Биковська, О. Галенко, В. Захаров; ред.: Г. В. Боряк, О. П. Реєнт, М. М. Варварцев; НАН України, Ін-т історії України, Нац. дослідн. фундація Греції, Ін-т новогрец. студій. - К., 2012. - 275 c. - укp. - рус. - англ.

Досліджено роль грецьких підприємців в економічному розвитку Півдня Російської імперії, переважно портових міст узбережжя Чорного та Азовського морів. Розглянуто оскремі аспекти інтеграції греків до соціокультурного й економічного середовища Одеси, Таганрога, Маріуполя, Керчі, взаємозв'язки з владними структурами тощо. Надано відомості про методи торгівлі, громадське та приватне життя найбільших зернових експортерів Причорномор'я та Приазов'я у XIX ст. Проаналізовано обставини та чинники багатогранної економічної, торговельної та громадської діяльності грецької громади Бердянська від 1860-х до початку XX ст. Розглянуто аспекти соціальної адаптації та національної самоідентифікації представників потужних торгово-фінансових кланів, виходців з острова Хіос, які облаштувалися наприкінці XVIII - початку XIX ст. у південних портах Російської імперії (сімейства Маврогордато, Родоканакі, Петрококкіно, Раллі, Аверіно, Севастопуло). Розкрито тему протистояння крупних грецьких торговців Таганрога на чолі з Марі Вальяно та російського уряду, результатом чого став широко відомий судовий розгляд справи митних властей регіону.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР9=ГРЕ)4-23Т3(4РОС7)4-236

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС55108 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Білоусова Л. І. 
Компетентність самоосвіти у сучасних умовах [Електронний ресурс] / Л. І. Білоусова, О.Б. Кисельова. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 1. - Бібліогр.: 7 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/614/479

Формування в особистості здатності до неперервного самовдосконалення шляхом самоосвіти є актуальним завданням усіх ланок освіти. Нагальна потреба в реалізації концепції освіти впродовж життя, необхідність спеціальної уваги до розв'язання проблеми самоосвіти за умов інформатизації суспільства зумовлюють актуальність наукового обгрунтування сутності і структури компетентності самоосвіти сучасного фахівця, а також технології її формування в процесі професійної підготовки кваліфікованих кадрів для сучасного суспільства в закладах вищої освіти.

Формирование у личности способности к непрерывному самосовершенствованию путем самообразования является актуальной задачей всех звеньев образования. Настоятельная необходимость в реализации концепции образования на протяжении жизни, необходимость специального внимания к решению проблемы самообразования в условиях информатизации общества обуславливают актуальность научного обоснования сущности и структуры компетентности самообразования современного специалиста, а также технологии ее формирования в процессе профессиональной подготовки квалифицированных кадров для современного общества в учреждениях высшего образования.

Formation of the individual ability to continuous self-improvement through self-education is an actual problem for all levels of education. The urgent need for implementation of the concept of lifelong learning need for special attention to the problem of self-education in the information society cause the pertinence of the material, presented in the article. Essence and structure of self-educational competence of the modern specialist and also the technology of its formation in the process of training qualified personnel for modern society in institutions of higher education is scientifically proved in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Білоусова Л. І. 
Науково-практичні аспекти створення і впровадження електронного підручника для вищої школи [Електронний ресурс] / Л. І. Білоусова, Л. Е. Гризун. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 2. - Бібліогр.: 19 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/657/493

Актуальність матеріалу, викладеного у статті, зумовлена, з одного боку, об'єктивною практичною необхідністю розробки сучасних електронних засобів навчання і їх упровадження в практику вищої школи, а, з іншого боку, - наявністю значних педагогічних і технологічних проблем щодо якісного проектування таких засобів і дидактично зваженого та доцільного їх використання у процесі підготовки студентів. Мета статті полягає у висвітленні результатів науково-практичної роботи, проведеної авторами в напрямах дослідження ролі та місця електронного підручника в системі дидактичних засобів; розробки дидактичних засад створення електронного підручника на основі аналізу його дидактичних функцій і способів їх реалізації; визначення шляхів забезпечення ефективності навчання студентів з використанням електронного підручника. Окреслено перспективні завдання розвитку теорії електронного підручника для вищої школи.

Актуальность материала, изложенного в статье, обуславливается, с одной стороны, объективной необходимостью разработки современных электронных средств обучения и их внедрения в практику высшей школы, а, с другой стороны, - наличием значительных педагогических и технологических проблем, касающихся качественного проектирования таких средств и дидактически целесообразного их применения в процессе подготовки студентов. Цель статьи - в освещении результатов научно-практической работы, проведенной авторами в направлениях исследования роли и места электронного учебника в системе дидактических средств; разработки дидактических основ создания электронного учебника на базе анализа его дидактических функций; определения путей обеспечения эффективности обучения студентов с использованием электронного учебника. Очерчены перспективные задачи развития теории электронного учебника для высшей школы.

The relevance of the material stated in the paper is caused by objective needs of design contemporary electronic teaching aids and their application into practice of higher school on the one hand, and by the presence of considerable pedagogic and technological problems as for quality projecting of such aids and their reasonable use in the process of students' training. The aim of the paper is to cover results of scientific-practical work held by the authors in the areas of investigation role and place of an electronic textbook in the system of teaching aids; of development didactic base of electronic textbook design on the basis of its didactic functions analysis; of specifying ways of provision effectiveness of the students' training with application of an electronic textbook. Perspective tasks of development of the theory of electronic textbook for higher school are determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Білоусова Л. І. 
Дидактичні функції електронних навчальних ресурсів для молодших школярів [Електронний ресурс] / Л. І. Білоусова, Н. В. Олефіренко. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 6. - Бібліогр.: 10 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/760/570

Висвітлено теоретичні засади функціонального підходу до застосування електронних ресурсів навчального призначення у початковій школі. Визначено й охарактеризовано сукупність основних дидактичних функцій електронних ресурсів. Показано, що за провідною спрямованістю цих функцій їх можна систематизовано подати у вигляді чотирьох груп: функції формування позитивного ставлення учня до процесу та результату навчання, функції сприяння засвоєнню змісту навчання, функції оптимізації навчального процесу, функції, зорієнтовані на закладання основ успішності подальшого навчання школяра.

Рассмотрены теоретические основы функционального подхода к использованию электронных ресурсов учебного назначения в начальной школе. Определена и охарактеризована совокупность основных дидактических функций электронных ресурсов. Показано, что в зависимости от ведущей направленности, их можно интегрировано представить в виде четырех групп: функции формирования положительного отношения ученика к процессу и результату обучения, функции содействия усвоению содержания обучения, функции оптимизации учебного процесса, функции, ориентированные на создание основ успешности дальнейшего обучения школьника.

The article describes the theoretical basis of the functional approach to the use of electronic resources for educational purposes in elementary school. It is specified and characterized didactic functions of electronic learning software as well as shown that they can be integrated to four groups, bringing together the leading focus on: the functions forming a positive attitude children to the process and outcomes learning, promote the learning content, functions of optimization educational process, function that focused on creating the foundations for further success of learning.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Білоусова Л. І. 
Електронні дидактичні ресурси у сучасній системі засобів навчання / Л. І. Білоусова, Н. В. Олефіренко // Гуманіт. науки. - 2012. - № 1. - С. 100-106. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Выделены и охарактеризованы этапы развития дидактических средств; раскрыты возможности, которые предоставляют мультимедийные технологии для обучения. Рассмотрены учебно-лабораторные комплексы как отдельный вид дидактических средств, определены изменения в применении дидактических средств, обусловленные возможностями компьютерной сети. Выявлено место современных электронных ресурсов в системе дидактических средств. Показано, что разнообразие средств обучения существенно изменяет роль учителя в создании инструментальной поддержки учебного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Білоусова Л. І. 
Специфіка і складники успішності виховної роботи куратора з першокурсниками / Л. І. Білоусова, Є. О. Ольховський // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 12. - С. 38-42. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто фактори, що зумовлюють специфіку роботи куратора зі студентами першого курсу і визначають її завдання. Окреслено практико-орієнтовані шляхи забезпечення успішності цієї роботи.

Рассмотрено факторы, которые обусловливающие специфику работы куратора со студентами первого курса и определяющие ее задания. Определены практико-ориентированные пути обеспечения успешности этой работы.

The article is devoted to coverage of the factors that cause the specificity of curator’s work with first-year students and it determines tasks of such work. The practice-oriented ways of success achievement in this work are outlined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.423

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Ананьєва Т. Г. 
Комплексна фізична реабілітація хлопчиків-підлітків 11 - 13 років після компресійних переломів шийно-грудного відділу хребта в першому періоді / Т. Г. Ананьєва, Л. Г. Білоусова // Слобожан. наук.-спорт. вісн.. - 2013. - № 3. - С. 131-135. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Охарактеризовано актуальність проблеми фізичної реабілітації дітей і підлітків, які перенесли травму хребта. Розглянуто основні сучасні підходи до комплексної фізичної реабілітації хворих після компресійних переломів хребців у шийно-грудному відділі. Описано комплексну програму фізичної реабілітації для хлопчиків-підлітків, розроблену для впровадження в першому періоді перебігу хвороби після перенесеної травми хребта з метою профілактики та усунення порушень з боку функцій верхніх кінцівок, дихальної, серцево-судинної систем, покращення загального стану хворих. Оцінено ефективність запропонованої програми фізичної реабілітації на підставі вивчення й аналізу динаміки показників функціонального стану серцево-судинної, дихальної систем і функції верхніх кінцівок.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.458.192-54

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ананьєва Т. Г. 
Комплексна фізична реабілітація чоловіків середнього віку після переломовивихів Беннета та Роланда на поліклінічному етапі / Т. Г. Ананьєва, Н. В. Оршацька, Л. Г. Білоусова // Слобожан. наук.-спорт. вісн.. - 2014. - № 2. - С. 11-14. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Мета дослідження - надати наукове обгрунтування комплексної програми фізичної реабілітації чоловіків середнього віку після переломовивиху Беннета та Роланда в постіммобілізаційному періоді відновного лікування за умов поліклініки й оцінити її ефективність. Під час дослідження 21-го чоловіка середнього віку, які отримали травму кисті, використовувалися клінічні й інструментальні методи - гоніометрія суглобів кисті; кистьова динамометрія; вимірювання циліндричного пальцевого захвату кистю. Оцінено ефективність застосованих засобів фізичної реабілітації на підставі аналізу показників функціонального стану травмованої кисті чоловіків середнього віку після переломовивиху Беннета та Роланда. Висновки: доведено раціональність та ефективність запропонованої комплексної програми фізичної реабілітації чоловіків працездатного віку в постіммобілізаційному періоді після травми кисті за умов поліклініки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р458.198.47-54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Микитюк О. М. 
Закономірності проектування автоматизованої системи педагогічної діагностики / О. М. Микитюк, Л. І. Білоусова, О. Г. Колгатін // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 8. - С. 155-157. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Ефективність проектування системи педагогічної діагностики розглядається у двох аспектах: як ефективність процесу проектування і як ефективність результату проектування, тобто тієї системи, що створюється. Визначено і обгрунтовано закономірності проектування системи педагогічної діагностики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Білоусова Л. І. 
Візуалізація навчального матеріалу з використанням технології скрайбінг у професійній діяльності вчителя / Л. І. Білоусова, Н. В. Житєньова // Фіз.-мат. освіта. - 2016. - № 1. - С. 39-47. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто теоретико-практичні аспекти використання технології скрайбінгу для візуалізації навчального матеріалу у професійній діяльності майбутнього вчителя. Розглянуто та проаналізовано види скрайбінгу як технології, яка є продуктивною для швидкого й ефективного засвоєння інформації за умов колосального зростання її обсягу та кількості. Розглянуто переваги застосування зазначеної технології в освітньому процесі, відображено необхідність формування особливих вмінь візуалізації навчальної інформації. Проаналізовано якості, які повинна мати сучасна людина, щоб стати успішним і затребуваним фахівцем, побудувати кар'єру, в нову, що настала слідом за інформаційною епоху. Показано, що подання навчальної інформації, реалізоване на базі сучасних технологій візуалізації, сприяє підвищенню пізнавальної активності учнів, виконує не лише ілюстративну функцію, але й набуває нових якостей, суттєво розширює сферу продуктивного застосування візуалізації у навчальному процесі, створюючи передумови для підвищення його ефективності та результативності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Білоусова Л. І. 
Визначення деяких індивідуальних показників студента у комп'ютерно орієнтованій системі педагогічної діагностики / Л. І. Білоусова, О. Г. Колгатін // Гуманіт. науки. - 2013. - № 1. - С. 50-54. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Запропоновано критерії й показники дня вимірювання індивідуальних параметрів психолого-педагогічної моделі студента в комп'ютерно орієнтованій системі педагогічної діагностики. Система показників грунтується на дослідженнях Ю. Бабанського, А. Хуторського, Д. Равена та власному досвіді авторів. Вимірювання передбачається за порядковою шкалою за трьома рівнями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Білоусова Л. І. 
Технологічні засади підготовки майбутнього педагога до самоосвітньої діяльності / Л. І. Білоусова, О. Б. Кисельова // Гуманіт. науки. - 2013. - № 2. - С. 33-40. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто сутність, структурні компоненти компетентності самоосвіти майбутнього педагога за умов відкритого інформаційно-навчального середовища, обгрунтовано технологію формування зазначеної компетентності у студентів педагогічних спеціальностей в процесі їх професійної підготовки. Висвітлено результати експериментальної апробації розробленої технології у вищому педагогічному навчальному закладі, які засвідчують її ефективність і надають підставу для висновку про доцільність запровадження розробленої технології у практику вищої педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Білоусова Л. І. 
SMART інструменти в професійній діяльності сучасного педагога / Л. І. Білоусова, Ю. О. Дехтярьова // Фіз.-мат. освіта. - 2016. - № 4. - С. 25-28. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Hа різних стадіях свого розвитку суспільство висуває все більш високі вимоги до робочої сили. Це обумовлює необхідність розвитку системи освіти на кожному новому етапі. Одним із засобів такого розвитку є інноваційні технології, тобто це принципово нові способи, методи та інструменти взаємодії викладачів та учнів, що забезпечують ефективне досягнення результату педагогічної діяльності. Застосовування на сучасному етапі інноваційних методів навчання у вищих навчальних закладах повинно бути спрямоване на формування моральних цінностей і сприяти формуванню індивідуальних моральних установок, заснованих на професійну етику, виробленню критичного мислення, вміння представляти і відстоювати власну думку. Використання SMART-технологій у процесі навчання надає можливість більш широко та повноцінно розкрити творчий потенціал кожного учня. Досліджено існуючі інноваційні інструменти, які педагог може використовувати в межах своєї педагогічної діяльності, розкрито сутнітись таких інструментів як SMART Board, SMART Responce, SMART Table, SMART Kapp і переваги їх використання у навчальному процесі. Встановлено, що застосування інноваційних педагогічних інструментів у педагогічній діяльності є дуже актуальним питанням за умов постійного зростання та оновлення знань, зважаючи на те, що безперервний розвиток компетенцій протягом усієї кар'єри стає найбільш актуальним в системі сучасної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського